2012/10/28

Ayna Ayna ...

Adam Olacak Çocuk
Az önce , kahvaltı yaparken televizyonda çıktı Dönence'nin klibi. Hani Barış Manço'nun şarkısı...

Aslında her pazar sabahı biraz da Barış Manço zamanıdır ben ve akranlarım için. "7'den 77'ye" programını pazar sabahlarında izlerdik. Pazar sabahları bizim için ışınlanma gibiydi. Kopenhag'dan , Ağrı'ya oradan bir salona dedeler-nineler ile kahve içmeye. Bir bakmışsın Hollywood stüdyolarına gidip Robocop görmüşüz derken akranlarımızla çocuklaşmış Barış Manço onu izlemişiz...

Moda'yı görmeden sevdim ben. Gördüğümde daha da çok sevdim ama "Barış Manço Moda 81300 İstanbul , tekrarlıyorum Barış Manço Moda 81300 İstanbul"un hali bir başkaydı doğrusu.

Dönence'yi izlerken biraz kendi çocukluğum geldi aklıma. Sonra biraz daha sonrasını düşündüm... 90'lı yılların ikinci yarısını ve Barış Manço'nun ölümünü düşündüm.

Bir anda içim rahatladı.

Yaşasaydı belki de Manço sunacaktı Ayna isimli programı.

İnsan yine de üzülüyor ...

Sevdiğim bir insanın nefret ettiğim bir figür haline gelmesini sanki kolay kolay hazmedemezdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.