2013/11/09

Fişşek Gibi

Ne dündü ama...

Soğuk havada çay eşliğinde sıcacık bir muhabbet geçmişti bir arkadaşım ile aramda... Tanıştığımız ilk günler hakkında konuşmuştuk , gittiğimiz yerler , yaşadığımız komik anılar...
Sonra konu spora döndü , sohbet döndü dolaştı ve Amerikan parkelerine seriliverdi. O parkelerin üstünden Malone'lar , Jordan'lar , Kemp'ler , Olajuwon'lar geçmişti...

Dayanamadık , PS oynatan bir mekanda aldık soluğu. Eskilerden Rockets - Supersonics ve Bulls - Jazz maçlarını yaptık. Maç ile alakasız her cümlemiz "aa bak bu da vardı" üzerineydi.


Air Jordan Postacı'ya karşı...
Maçlar bitti , eve gitmek için arabaya bindik. Radyoyu açtığımda önce bir Livaneli şarkısı çalıyordu. Bir anda 93 senesinin yazındaki o sıcağı hatırladım. Sonrasında ise Tilbe'nin çıkış şarkısı olan Delikanlım çıkıverdi kolonlardan. Yanımdaki arkadaşa "abi yeminle söylüyorum şu an 90 küsurlu o yılın yaz ayında olduğumu hissettim" dedim. Yine konuşmaya devam ettik , ve konuşmanın özeti "aa bak bu da vardı" idi. Araba durmuş tam arkadaşım inecekken birinin ismini daha zikredecektim tam ... O an dilemme yaşadım , muhabbete devam edelim mi yoksa geceyi burada bitirelim mi ? Geceyi bitirmeyi seçtim... O isim bende kaldı.

Sabah olunca aklıma yine o isim geldi.

"Şimdi acaba nerelerdedir , ne düşünüyordur  , zalim midir , ork mudur , yoksa insan mıdır ?" düşünceleri kafamı yokluyordu. Bilgisayarı açıp S harfine basmıştım ki bir telefon geldi , kahvaltı yaptım sonra unuttum gitti...

Birkaç saat geçmişti ki...

O kişinin öldüğü haberini işittim.

Bir arkadaşım beni psişik olmakla suçlar. O geldi aklıma.

Şimdi o kişinin son durumlar ile alakalı düşüncelerini merak etmiyorum. Zihnimde kalan figürün değer yitirmesini istemiyorum.

İçtendi , sevimliydi , çok yanlışlar yaptı belki ama onlardan daha çok doğruları da oldu...

Ben o kişiyi unutabilirim , herkes unutabilir. Ağrı - Doğubayazıt'ta ismi baki kalacaktır...

http://mebk12.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/04/03/964479/okulumuz_hakkinda.html

Ne diyeyim...
Mekanın cennet olsun Savaş Ay...
Güle güle şapkalı adam...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.