2011/11/12

Kim gelsin ?

Türkiye A Milli Futbol Takımını 2014'te Brezilya'da düzenlecek Dünya Kupasına bizi götürmesini istediğimiz teknik direktör kim olacak ?

Eurosport'un internet sitesindeki habere göre adaylar şunlar :

1- Tolunay Kafkas (Henüz istifa etti)
2- Yılmaz Vural (Yeşil ışık yakmıştı)
3- Mustafa Denizli (Tecrübesiyle öne çıkıyor)
4- Ertuğrul Sağlam (Anadolu'dan şampiyon çıkarttı)
5- Abdullah Avcı (İşte en kuvvetli aday)

İsimlerinin anında parantez içinde Eurosport'un tanımlamaları eklenmiştir.

Peki ya kim gelsin ?!?

Mustafa Denizli'nin çok formsuz olduğunu düşünüyorum . Yılda 6-7 maç yapacak bir takımın başına yıllardır toplamda 6-7 maç yapmamış bir teknik direktörü tercih etmek pek de makul olmaz.

Tolunay Kafkas ise bence tecrübesiz. (TFF Başkanı olsam "Gel yardımcı ol 5 sene sonra sensin Teknik Direktör" teklifini sunabilirim.)

TFF Başkanı olsam Tolunay Kafkas'a sunacağım teklifin aynısını sunabilirim.

Abdullah Avcı ...
Gönlümden geçen hoca.
Ama asla milli takımın başına geçmesini istemiyorum. Milli takımı geçtim "medyası-taraftarı" olan bir takımın başına geçmesini istemiyorum. Varsın güzel futbol oynatsın ama "başarılı" olamasın... Benim gözlerim futbolda Hatice'yi arıyor.
Gelmesin Avcı Milli Takımın başına... Orada neticeciler var. Avcı'yı avlarlar.
Tabelaysa tabela ...
Benim üzüldüğüm 0-3 değil... Aslında 0-3 ama o aklınıza gelen ilk 0-3 değil...
Kaleyi tutan / Toplam Şut oranı...
Ben işte buna üzülüyorum....

Peki ya kim gelsin...
Yılmaz Vural gelsin. Evet cidden gelsin. Bu güldüğümüz adama asla cevheri bol bir takım yönetme şansı vermedik.
Evet gelsin... Güldüğümüz o adam , bu gülünç durumdan daha kötü hale getirmez üstelik...

Ya da kimse gelmesin... Düşündüm de hepsini seviyorum ben bu hocaların...
Ben futbolu seviyorum ...
İsyanım futbolu bol bol sevenlere .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.