2013/06/24

Müdafa Meşru !

O Çorum doğumlu idi...
O Ostim'de çalışıyor idi...
O Alevi idi...
O 26 yaşında idi...

İşte hep "idi" diyebiliyorum. Hep "-di"li geçmiş zaman kullanıyorum. Bundan da büyük bir üzüntü duyuyorum.

Ağzından salya saçarak "camiye ayakkabıları ile girdiler , içtiler" diye bağıran-çağıran Zalim'e soruyorum. Herkese benim şuyum benim buyum diye hitap ediyorsunuz. Bu ölen çocuk için "bizim evladımızdır" diyemediniz ya. Helal olsun size. Daha doğrusu zehir zıkkım olsun. Eminim ki benim hakkım vardır ağzınızdan geçen lokmadan. Ben o lokmayı helal etmeyeceğim.

Ankara 13. Sulh Ceza Mahkemesi'nden Ömer Bey , Mustafa Bey ya da adınız her neyse ... Türk Filmlerinden bir Sezercik repliği olarak "Hakim Amca" ...

Ben hukuk okumadım , ama çok şükür ki beynim var. Yerdeki adama tekme atıp sonrasında da silahının şarjörünü çekiyorsa biri ben orada "meşru müdafa" görmüyorum. Hele ki 20 metre geride onlarca polis varken bunu yapmak asla meşru müdafa olamaz.

Karar vermeden önce şunu izleyiverseydiniz be Hakim Amca... 






Belki de o polis memuru daha tıfıl biri. Gerçekten de korktu ve arkasındaki polis arkadaşlarına güvenemedi. Demek ki emniyetin zayıf olduğunu düşündü. O zaman Ankara Emniyet Müdürü başta olmak üzere istifa deryasını talep etmek en doğal hakkımız.

Belki de o polis memuru gerçekten de bir kin peşinde , bilerek ve isteyerek öyle yetiştirildi. O zaman Ethem'i öldüren A.Ş.'nin kurşunu değil bütün teşkilatıdır. Masasısında makam kalemi olan herkesin derhal istifa etmesi gerekmektedir.



Ethem... O malum gün giydiği gömleği ile

Ethem ile bir araya gelseydik bir çok görüş ayrılığına gireceğimize eminim.
Varsın olsun keşke ölmeseydi de karbonatlı çayı sigarayla katık ederken görüş ayrılığına girseydik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.